17 Nisan 2009 Cuma

Juventus - Inter



Haftasonu Serie A'da Juventus-Inter maçı puan farkı açılınca önemini kaybetmiş gözüküyor. Aslında Juventus açısından ikinci sıradaki yerini korumak adına hala belirli bir öneme sahip. Tabi bir de muhtemel şampiyonu yenmek isteyeceklerdir. Maç öncesi iki taraftan gelen açıklamalara yer verelim istedim.

Morinho: Onların evinde kazanmak istiyoruz.



Ibrahimovic: Juventus'u yeneceğiz. Yarın duygu yüklü bir oyun olacak, spektaküler bir maç bekliyorum. Bu sezonun en önemli maçı değil bizim açımızdan. Zaten birinci olma isteğimizi gösterdik ve bu yüzden ilk sıradayız.

Del Pierro: Inter'i kıskanmıyorum. Son yıllarda dahil Juventus'ata geçen yıllarımla gurur duyuyorum. Ibrahimovic'in Inter'e gitmiş olması ile ilgili olarak da onu affetmemizi gerektirecek bir durum olmadığını düşünüyorum. Bu onun seçimiydi.

İki takımın bu maçtaki muhtemel onbirleri şöyle:

Juventus (4-4-2): Buffon, Grygera, Legrotaglie, Chiellini, Molinaro, Marchioni, Poulsen, Tiago, Nedved, Iaquinta, Trezeguet

Inter (4-3-1-2): Cesar, Santon, Cordoba, Chivu, Maxwell, Zanetti, Cambiasso, Muntari, Stankovic, Balotelli, Ibrahimovic

Juventus son haftalarda tökezleyerek geliyor ama maçın berabere bitmesi muhtemel. Bu arada beraberliğe bahislerde 3,15 civarı veriliyor. Tabi benim gönlüm yaşlı kadından yana.
Bu maçta futbol oynama hevesini kaybeden ve Brezilya'ya dönen Adriano yok. Başkan Moretti kontratını feshetmeyi düşündüklerini hafta içi belirtmişti. Ne yazık ki bu maçta Adriano'yu göremeyeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder