2 Nisan 2009 Perşembe

Bolivya Arjantin'i Ezdi Geçti



Dün akşam Milli maç sonrası Bolivya-Arjantin maçının ilk yarısına bakabildim. Maç 1-o iken Messi Tevez ile muhteşem bir verkaç yaptı ve penaltı noktasının 1 metre kadar sol çaprazında altına girerek topu kalecinin üzerinden aşırttı. Kaleci Arias'ın arkaya doğru öyle bir esneyip topu kornere çelişi vardı ki görmeniz lazım.



Neyse ilk yarı 3-1 bitince uykusuzluktan ve sabah 07:45'te işbaşı zorunluluğundan dolayı dayanamayıp yattım. Sabah bir de ne göreyim. Bolivya 6-1 ile hezimete uğratmış Arjantin'i. G.Amerika'da zaman zaman böyle sonuçlar çıkabilir. Ama burada bizim rakibimize yani İspanya'ya tekrar dönmek istiyorum. Bana göre 2010'da İspanya ile birlikte İngiltere ve Arjantin de favori. Bu takımlar benim favorilerim, sizin de başka favorileriniz olabilir. Ama İspanya'nın form durumunu beğenmeyen ve oynamadığını söyleyen bazı yorumcuları dinledin dün gece. Dün akşam bizim karşımızda da bundan önceki maçlarda da İspanya istediği futbolu oynadı. Ve bu İspanya'ya Puyol'suz bile değil altı bir gol atmak bile zor iş. Bu da benim görüşüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder