27 Eylül 2009 Pazar

Wilshere Tiyatrosu Gururla Sunar



Cin olmadan şeytan çarpmaya kalkarsan birgün fena toslarsın. Bir de dün b.ktun bugün koktun diye özlü bir sözümüz vardır. Wilshere'i bu blogda öve öve bitiremedim. Bana göre İngiltere futbolunun önümüzdeki 10-15 yıl ki geleceğidir Jack Wilshere.

West Bromwich Albion maçını izlemedim ama okuduklarım bir pozisyonda Jerome Thomas'ın faulüne maruz kalıp oyuncunun özrünü kabul etmediği ve ardından Jerome'un onu boynundan itmesiyle birlikte bir tiyatro sergilediği yönünde. Pozisyonda Jerome Thomas kırmızı kartla oyun dışı kalıyor.

Henüz 17 yaşında bir oyuncunun bu tarz oyunlara girmesi beni ilerisi için bir kez daha düşündürdü. Wilshere'in biraz Terry'nin sözlerine kulak vermesi gerekir.

1 yorum:

  1. Wilshere bana göre de önümüzdeki yıllarda adından sıkça söz edeceğimiz bir oyuncu.Yalnız bu tarz hareketler onun için eksi puanl.Wenger gerekeni yapacaktır.

    YanıtlaSil