19 Eylül 2009 Cumartesi

Manchester Derbisi



Manchester derbisi kapıyı çaldı. Bir çok yerde Manchester takımlarının kendi arasındaki gelmiş geçmiş en büyük derbi diyorlar bu maç için.

City hiç bu kadar iddialı gelmemişti ama Arsenal maçında ortalığı birbirine katan Adebayor olmayacak. Hoş ben Van Persie'ye attığı tekme için 10 maç verirdim ama o 3 maç ceza ile yırttı. Geçtiğimiz hafta bu konu ile ilgili olarak Ada'da Souness'ın Kadıköy'e o meşhur bayrak dikme olayı da gündeme geldi Adebayor tartılamaları ile ilgili olarak.

Maça gelince benim favorim City. Bu hafta United kanadının çok fala konuştuğunu düşünüyorum. Evra'nın City'i küçümseyen sözlerine Ferguson da eklendi. Ferguson City'nin çok ciddiye alındığını ve 60'lardan beri başarıları olmadığını söyledi.

Bugüne kadar daha sessiz gözüken City cephesinden de Hughes ile cevap geldi. Hughes Manchester United'ın geçen yıllardaki kadar güçlü olmadığını söyledi.

Rahat gözüken ya da gözükmeye çalışan taraf United ama aslında daha çok stresli olan tarafında United olduğunu düşünüyorum. United hükümdarlığı sona mı eriyor yoksa hep beraber göreceğiz.


1 yorum:

  1. umarim ManU kazanir... cünkü adebayor´dan beri nefret eder oldum ManCity´den..

    hayirlisi.. bana göre mancity kaybeder..

    battal..

    YanıtlaSil