1 Eylül 2009 Salı

Futbolcu Katili


Görüntüleri izledim ama koyamadım, insanın içi acıyor. Haftasonu Belçika'da Standard Liege ile Anderlecht karşılaştılar. Maçın 90 dakikası 1-1 eşitlikle tamamlandı.

Ama bütün bunlar olağan şeylerdi. Olağan olmayan Anderlecht'li Witsel'in taç çizgisi yakınında Wasilevski'yi biçtiği pozisyon. Resimde görüldüğü gibi Wasilevski'nin bacağı berbat bir şekilde kırılıyor. Çok izlemek isteyenler görüntülere http://www.dailymotion.com/video/xac83s_anderlechtstandard-faute-daxel-wits_sport linkinden ulaşabilir. Ben burada yayınlamayarak sansürlüyorum.


2 yorum:

  1. Offf..... içimden bir küfür geçti ama burası yeri değil nasıl insanmış...

    YanıtlaSil
  2. valla bıçak saplandı içime pozisyonu görünce...sonra tukresoccerda okudum en az 1 yıl oynayamayacak.

    YanıtlaSil