20 Temmuz 2009 Pazartesi

Ercan Taner'in Yazısı ve Son Şampiyonlar



Ercan Taner'in NTVSpor'daki yazısını okuyunca çok şaşırdım. Orhan Şengürbüz'ün ölümüyle ilgili acı kaybı kaleme aldığı yazıda bakın Vedat Okyar da nasıl konu edilmiş.

"Orhan bak gördün mü, olacak bu iş, kazanacak Neslihan" dedim kendisine... "Evet olacak, olacak" dedi... Son konuşmamızdı bu... Cuma şirketten çok geç çıkıp, eve geldim... Oturdum biraz televizyon seyrettim ve uyudum gittim.. Sabah kalktığımda sessiz konumunda bıraktığım telefonum mesaj ve cevapsız çağrı doluydu.. Ortak mesai arkadaşımız Kerem'in mesajını algılamayadım "Hocam başınız sağolsun, dilerim siz iyisinizdir" Allah Allah dedim... Vedat Abi (Okyar) geldi aklıma hemen eyvah dedim... Bu gün babamın ölüm yıldönümü acaba bunun için mi düşündü diye saçma sapan bir yorum yaptım... Korktum, Kerem'i aradım, Kerem ne oldu diye soramadan beni kalbimden vurdu "Orhan Abi öldü" dedi...

Vay be...Dünya ve adalete bak! Karın ölümle burun buruna, sen ayaktasın ama sen gidiyorsun.. Hem de sevgili oğlu Utku'nun yanında... "

Malesef Ercan Taner'in aklına gelen hepimizin başına geldi. Vedat Okyar'ı da kaybettik. Ercan Taner'in Sevgili Dostuma Son Mektup başlığıyla kaleme aldığı yazının bir benzerini birkaç gün sonra tekrar kaleme almak zorunda kalacağını kim bilebilirdi ki.

Kazım Kanat son Beşiktaş şampiyonluğunu göremedi. Bizimkisi züğürt tesellisi olur ancak ama Orhan Şengürbüz'ü ve Vedat Okyar'ı şampiyon takımın taraftarı olarak toprağa verilecekler.

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder