10 Temmuz 2009 Cuma

Benzema Soru İşareti


Benzema'nın taraftarla buluşması Kaka ve Ronaldo'dan sonra biraz sönük kaldı. Tabi bunda en temel etkenler Kaka ve Ronaldo gösterilerinin ardından çıkmış olması Benzema'nın. Yoksan 20.000 kişiyi stadyuma toplamak tek başına bakıldığında oldukça gösterişli. Bu arada Real Madrid resmi sitesinde 30.000 diyor ama pek çok kaynaktan da ben 20.000 kişi diye okudum, yalanı Real Madrid'in boynuna.

Ama ne yalan söyleyeyim Real Madrid taraftarının da beklediği forvet transferi Benzema değil. Mesela David Villa bu seyirciyi ikiye katlayabilirdi. Benzema üst klasman bir forvet, bitirici noktalarda becerikli, yine de bu kurguda Real Madrid'in forvet hattı için fazla ağır. Bekleyip göreceğiz.


Benzema benim kadar olmasa da Real Madrid için de bir soru işareti olsa gerek ki forması satışa çıkmış ama numarası yok. Belki bu yazıyı okuyanlar abarttığımı düşüneceklerdir ancak ben Benzema'nın Real Madrid'te başarılı olacağını düşünmüyorum. Aslında Premier Lig'de ya da Serie A'da da. Benzema'nın çok iyi bir oyuncu olduğunu söyleyerek bu tezimi öne sürüyorum. Fransa Ligi çok daha farklı, öncelikle bunu kabul etmeliyiz. Sonrasında da bu adamı marke etmenin pek de zor olmadığını. Ondan çok daha hızlı ya da çok daha güçlü oyuncular karşısında ne yapar soru işareti benim için.

Benzema benim gözümde ne Henry'nin oyun zekasına ve kıvraklığına, ne de Trezeguet'in (iyi olduğu dönemler için söylüyorum) bitiriciliğine sahip. Birçok özelliği var ama hiçbiri mükemmel değil.

İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar
Benzema Real Madrid'in Yeni Gol Silahı
Real Madrid Cumhuriyeti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder