10 Temmuz 2009 Cuma

Hangi 35.000?


Genelde basınımızda çıkan transfer haberleri vs. üzerine pek yorum yapmam. Ama kuyruklu yalan haberlerin okuyucularla dalga geçer gibi yapıldığı haberler var ki okuyunca gözlerime inanamıyorum.

Son haber şu: Roberto Carlos'un Fenerbahçe'ye gelirken imza törenine 35.000 kişi katılmış ve bu dünya futbol tarihinde seyircili yapılan imza törenleri arasında beşinci sıradaymış. Transfer haberlerine yalan demiyorum diyelim ki bir duyum aldınız ve onu yazdınız hoş dibine kadar sallıyorsunuz ama 70 milyonun içerisinde en azından futbolla ilgilenen ya da onu da geçtim Fenerbahçeli olan herkesin bilebileceği bir konuda nasıl böyle sallıyorsunuz merak ediyorum.

Fenerium alt tribüne 35.000 kişiyi sığdıran basın daha neler yapmaz. Ben gerçek sayıyı tekrar hatırlatayım, imza töreninde üç aşağı beş yukarı 5.000 kişi vardı. Oradaki her bir taraftarı yedişer yedişer mi saydınız diyesim geliyor.
İlginizi Çekebilecek Diğer Yazılar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder