28 Şubat 2010 Pazar

Sergen - Bergen - Eve Dönüngen


Yazamadım son zamanlarda ama nedenini yazmıştım. Yavaş yavaş geri dönüyorum. Ben yokken Fenerbahçe ve Galatasaray elveda dedi Avrupa Ligi'ne henüz Şubat ayı sona ermeden. Bir kez daha o meşhur Mart ayını göremedik futbolumuzda Avrupa'da.

Oysa Düşler Sahnesi gruplarda gelen birinciliklerle güzel bir rüya gibi başlamıştı. Maçlar bittikten sonra Segen'i izledim NTV Spor'da. Baştan söyleyeyim sona kalmasın: Ben Sergen'in futbola dair yorumlarından hiç hazetmiyorum. Daum ve Rijkaard'a geçirip durdu program boyunca. Takımlarımızın böyle maçlarda ihtiyacı varmış teknik adamlara. Ne kadar kolaycı bir yorum. 70 milyonu getirsen televizyona yorum yap diye aynı yorumu yapacak zaten. Bu ülkede teknik adama geçirmeyen var mı?

Geçirdiğiniz teknik adamların kariyerine bakınca Sergen'in dibi düşmeli ama kazın ayağı öyle değil işte. Sergen'in kariyerine hiç girmiyorum çünkü benim için kariyerinde gelebildiği tek nokta Chelsea'yi Stampford Bridge'de salladığı gecedir. Beşiktaşlılar apırsa da köpürse de hiçbir uluslararası düzeyde başarısı, futbol hayatında istikrar namına kırıntı olmayan bir adamı dinlemek inandırıcı olmuyor malesef. Sergen, yüzüne sevgilisi olan kabadayı tarafından kezzap dökülen meşhur şarkıcı Bergen gibi. Yaşı benden küçük olanlar hiç tanımazlar Bergen'i bu arada ya neyse. Sergen bir gözünü kapatmış kendi kariyerini hiç düşünmden öbür gözüyle gördüklerini bizim gibi ekran başında ona buna sallayarak yorumluyor.

Peki takımlarımızın Avrupa performansı mı? İki takımda ellerine geçen fırsatı öyle cömertçe harcadılar ki dövünmemek elde değil. Ama kime sorarsanız sorun şu gerçeği gözardı edemeyiz: Bizim ülkemiz hariç dünyanın her yerinde Galatasaray - Atletico Madrid eşleşmesininfavorisi İspanyol ekibiydi. Aynı durum Fenerbahçe - Lille eşleşmesi için daha eşit dengeler getirse de Fenerbahçe'nin de ligin ilk yarısındaki kadroya göre Roberto Carlossuz, Kazımsız, ama buraya dikkat edin Öndersiz, Güizasız ve Semihsiz olduğunu unutmayalım. Camia el birliğiyle son saydığım üç futbolcuyu da yedi bitirdi son aylarda.

Kendi ligimizde kendi yağımızla kavrulacağız velhasıl. Merak etmeyin lig kızışıyor iyice 1 hafta on güne yine unuturuz Avrupa'da artık olmadığımızı. Zaten hep unutmadık mı?

1 yorum:

  1. Nefret ediyorum artık şu adamdan...Namazın farzı gibi adam her maç sonunda kesin Elano'ya sallıyor.Vicente Calderon'da ki Atletico maçında Giovani bu maçta oynar mı dedi.Ali Sami Yen'de ki maçta Giovani niye oynamıyor dedi.Böyle bir çelişki olur mu?

    Barcelona'yı her adam yarı final oynatır diyor.Barcelona ile kupa kazanmak çok kolaymış, adamlar zaten kendi kendilerine oynayabiliyomuş.

    Ama suç bunda değil bunu o kanala yorumcu diye çıkartanlarda...Ntv Spor gibi kaliteli bir kanala yakışmıyor.

    YanıtlaSil