23 Şubat 2010 Salı

Galatasaray - Atletico Madrid Maçına Bilet




Kazananlar:
Oğuz Öztürk ve Eşref
Yedekler:
1. Yedek: Çubuk Makarna
2. Yedek: gs_burak 34

Arkadaşlar email, cep tel ve teslimat için adres bilgilerini armagan.ozkaynakci@gmail.com adresine gönderirlerse kendileri ile irtibata geçilecek.
ERDEM KARAKUŞ'A DA ÖZEL OLARAK TEŞEKKÜRLER, GÖNLÜMDE BİLETİ ONA VERMİŞTİM AMA KURADA ÇIKMADI:-(

Son on gündür düzenli yazamıyorum, ufaklığın hastalığı işin yoğunluğu sekte vurdu ama hızlı döneceğim az kaldı. Bu arada sezonun en önemli maçlarından birine de iki kişiye birer adet bilet veriyorum.

Biletler yine Avea'dan blog okurlarına hediye. Kazanabilmek için aşağıdaki soruyu doğru bilmek gerekiyor. Yorum bölümünde doğru yanıtlayan arkadaşlar arasından çekeceğimiz kura ile kazanan iki arkadaşı 14:00'da duyuracağım.

Soru: Hem Galatasaray'da hem de Atletico Madrid'te forma giyen Leo Franco Madrid ekibinden önce hangi İspanyol takımında oynuyordu?

35 yorum:

  1. RCD Mallorca takımında oynuyordu.

    YanıtlaSil
  2. Ufaklığa geçmiş olsun. Ciddi değildir umuyoruz.
    Cevap: Real Mallorca

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Sorunuzun cevabı
    Mallorca'dır.

    Saygılarımla

    Ozan Bayram
    ozangs28@yahoo.com

    YanıtlaSil
  4. independiente,oradan mallorca,oradan da atletico madride geldi:) mallorcadayken de bizden 2 maçta 6 gol yemişti ..

    YanıtlaSil
  5. Real Mallorca. Deneyelim şansımızı bakalım. Çocuğa geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  6. Real Mallorca. Cimbomdan o zamanlar 4 yiyen kaleci. :)

    YanıtlaSil
  7. real mallorca da oynadı.

    YanıtlaSil
  8. Kazananlar Oğuz Öztürk ve Eşref
    Yedekler:
    1. Yedek: Çubuk Makarna
    2. Yedek: gs_burak 34

    Arkadaşlar email, cep tel ve teslimat için adres bilgilerini armagan.ozkaynakci@gmail.com adresine gönderirlerse kendileri ile irtibata geçilecek.

    YanıtlaSil
  9. Cin misiniz, adam mı çarpıyorsunuz ?
    Nice bilet veren bloglar var kimse bu saçma sapan kura çekme olayına girmiyor.

    Ya ilk verene, yada belli bir sayıdaki cevap verene veriyorlar.

    Hadi ilk verenler de eşine dostuna veriyor olabilir ama, böyle kura falan diyerek insanları salak yerine koymayın.

    Hediye edilen biletleri arkadaşlarınızla tepe tepe kullanın ama böyle gereksiz bir soru-cevap, yok kuraymış vs.vs. gerek yok bunlara.

    Bunlar kötümser yaklaşımlarımdı, iyimser olarak ise, böyle bi kura olayının ( gerçekten çekildiyse ) ne kadar saçma olduğunun farkına varmamanız vahim, dilerim farketmişsinizdir ve bundan sonra kendinizi töhmet altında bırakmazsınız.

    YanıtlaSil
  10. Bu in misiniz cin misiniz yorumu üzerine hiç yapmazdım ama kendi kimliğimi biraz açık etmek zorunda kalıyorum. her kişi başkasını kendi gibi bilir malesef. ben bir avea çalışanıyım ve Allaha çok şükür yedi ceddime yetecek kadar bilet bulabiliyorum şirketimde. ha bu biletlerse firmanın dağıtılmak üzere verdiği biletler. çok soru işareti kalıyorsa katılmazsın çekilişe olur biter.

    YanıtlaSil
  11. Kura olayıyla ilgili birşeyler söylemek gerekiyor.

    Maçlara bilet veren 10-15 tane blog var gördüğüm kadarıyla. En az bir bu kadar da dikkatimi çekmemiş blog vardır sanırım.

    Kurasız bilet dağıtırken yapılan şu. Soru soruluyor, ilk doğru yanıtlayan kişi bileti kazanıyor. O sorunun sorulduğu postu zamanında yakalayabilmek için sürekli blog sayfasında olmak zorundasınız. Sürekli sayfayı yenilemek zorundasınız.

    Adil mi? Değil. Post yazıldıktan 10 dakika sonra girdiysem benim için bir heyecanı kalmıyor. Sorunun nasıl olsa cevaplanmış olduğunu biliyorum, neden yorum yazayım ki.

    Kura olunca en azından bu heyecanı canlı tutuyorsunuz. İlk cevaplayana da çıkabilir, sonuncuya da. Sürekli internet sayfasının başında olup da sayfayı yenileyerek ilk kişi olmaya çalışmak bence onur kırıcı birşeydir, insanlık onuruna yakışmaz. Bir zamanlar, 15 dakikalık reklamı izletmek için "reklamların bir anında bir ipucu vericez, o ipucuyla bizi arayın yarışmacı olun" diyen çarkıfelek geliyor gözümün önüne hemen.

    YanıtlaSil
  12. Zaten katılmadım içiniz ferah olsun.

    İster kendi gibi, ister başkası gibi düşünülsün görünen köy klavuz istemez.

    Yedi ceddinize bulduğunuz bedava biletler yetiyordur tabi. Blog aleminde 8. ceddinizi oluşturunca yetmiyor tabi doğal olarak.

    Siz kura çekmeye devam edin o zaman bu işin en sağlıklı şekilde olduğuna inanıyorsanız.

    Allah'a şükretme katsayınız da beleş bilete orantılıymış, onu da görmüş olduk :)

    YanıtlaSil
  13. Real Mallorca, Gecmis olsun bu arada.

    YanıtlaSil
  14. funkdasoula da teşekkürler.erdem'in görüşü benden yana gözüküyor bu da en azından bu konuda farklı görüşler olabileceğini gösteriyor. ama hiç tanımadığın bir insanı dalavere çevirmekle suçlamak konusunda benim tepkim. birçok kişi yazdı bu bir gönül işi. ben yazamadığım için çok rahatsız hissediyorum mesela kendimi. işler ve oğlumun hasta olması (önemli bir hastalık değil bu arada faranjit ama bir haftadır uyutmadı beni ve eşimi) ancak ne oluyor diye girme fırsatı bıraktı bloga zaman açısından. dedim ya gönül işi buraya yazmak. bakarsanız ne reklam var ne de para kazanıyorum blog işinden. hatta özellikle reklam almıyorum. kimseyle polemiğe girmek de istemem. benim tepkim bu olayı bu kadar ucuzlaştırıp hiç tanımadığın bir insana sahtekar muamelesi yapacak cüreti göstermek. En hafif tabiriyle bu kadar cüretkar bir tutum karşısında insan dona kalıyor. Kura yöntemini eleştirmek ayrı bir konu, blogun sahibine açık açık sahtekar demek (yazmaya gerek yok okununca alenen bu çıkıyor) başka bir konu.sadece bu konuda bir özrü hakettiğimi düşünüyorum. Yoksa tavrım ve çıkışım kura yöntemini eleştirmeye değil. Kura çekmek sağlıklı olmayabilir ve kura yönteminin şu sakıncaları vardır yazarsın olur biter. Yani kötümser yaklaşım dediğin yer sorun, iyimser yaklaşım için ne diyebilirim?

    YanıtlaSil
  15. Kötümser - İyimser olarak iki yaklaşım sundum. Pek tabi kötümserden daha çok bahsettim. Sizi tanımam, kazananları tanımam ama benim söylemek istediğim sadece dışarıdan görünenin nasıl olduğudur.

    Bir sonraki bilet sorusunda da bu kura yönteminden ( en azından ilk etapta ) vazgeçildiğini görmek benim için doğru bir saptama yaptığım yönündedir.

    Blog olayından para kazanmamanız-etmemeniz tamamiyle sizin sorununuz. Para kazananları okumayalım mı ? Onlar bu işi gönülden yapmıyorlar mı ?

    Siz benim yazımdan ne çıkarıyorsanız, ben de buradan onu çıkarırım. Çünkü kelimelerimiz oldukça esnek.

    Sonuç olarak fazla uzatmamak açısından mevzu "sahtekar" kıvamına geldiği ve size bir şekilde laf ettiğim için özür dilerim. Dediğim gibi kesinlikle bilet kazanamamanın verdiği bir sıkıntı değil, yazıyı da sonuçla beraber gördüm.

    Kasımpaşa maçı için bilet olayında Kura olayı öncelik olmaktan çıkmış. Skor tahmini üzerine yapılmış ki gayet normal. Keşke kurayı komple çıkarabilseniz.

    Erdem Karakuş: Biraz uzatsam yine sataşma olacak ama iki laf söyleyeyim: O zaman heyecanı yoksa sen de onlara katılma. Ayrıca kura olayında da şu var, 5-10 kullanıcı adı alıp bu şansımı arttırma imkanı oluyor. misal 30 yorum almış, birisi 10 kullanıcı alıp şansını katlayabilir. Kimin kaç hesapla katıldığını kontrol edemiyorsun, sen gayet dürüst davranarak cevap veriyorsun ama adam gitmiş 10 kullanıcıyla cevap vermiş. Bu adil mi ?

    İlk yaklaşımımın kötü niyetli gibi görünmesinden ötürü ve ikinci yorumumda yaptığım sataşma için de tekrar özür dilerim.

    Bir de ortamı kendi adıma yumuşatmışken sorayım, gsburak34 üç hakla mı katıldı kuraya? :)

    YanıtlaSil
  16. herkes tek hakla katıldı kuraya...illa özür dilemen için yazmadım ben de karşımdakileri kırmak istemem. sadece bu işin altında kimsenin birşey aramasını istemem.
    diğer konuya gelince aklıma o geldi, amaç kuradan falan vazgeçmek değildi.ama gs maçını iln yok gasliba iş fenere kaldı.

    YanıtlaSil