25 Şubat 2010 Perşembe

Galatasaray - Kasımpaşa Maçına İki Bilet



Kazanan Burak Ay.
Koyduğumuz kurallara göre bileti kazanan skoru bilemese de bir maçta beraberliği bilen Burak Ay. İki bilet de ona gidiyor. Burak senden acilen email, adres ve cep tel bilgilerini armagan.ozkaynakci@gmail.com adresine göndermeni bekliyorum ki maç biletlerini sana ulaştırabilelim. Sadece bir günümüz var. Umarım bu gece bilgilerini bana iletirsin.
Galatasaray- Kasımpaşa maçı için iki bilet de bu akşam oynanacak Galatasaray ve Fenerbahçe maçlarının skorunu bilenlere...Bu sefer Galatasaray maçının ve Fenerbahçe maçının skorunu bilenler arasında kura çekeceğiz.

Tabi bunun için bir maçın skorunu bilmek yeterli. İki maçtan birinin skorunu bilen çıkmazsa diğer maçı bilenler arasından iki kişiyi kura ile belirleyeceğiz. Hiç bilen çıkmazsa bu durumda kazananı veya beraberliği tutturanlar arasında çekiliş yaparız bizde.

Yani her halukarda biletleri vereceğiz. Biletler Avea'dan blog okuyucularına hediye.

8 yorum:

  1. Galatasaray - Atletico Madrid : 0-0
    Fenerbahçe - Lille : 1-2

    Ben skorlarda yanılayım da, bilet kazanmasak da olur :)

    YanıtlaSil
  2. gs:2 atletico:1
    fb:2 lille:1

    YanıtlaSil
  3. gs-atletico 1-1 (uzatmaya gider)

    fb-lille 3-1

    YanıtlaSil
  4. gs 2-1 atletico
    fb 2-2 lille

    YanıtlaSil
  5. bu arada adımı yazmayı unuttum 2-1 ve 2-2 lik tahminlerde burak ay

    YanıtlaSil
  6. Galatasaray:3 - Atletico Madrid:2

    Fenerbahçe:2 - Lille:3

    ben bi skorlara bir de kupon yapayım en temizinden :)
    olur bileti kazanırsak yol paramız çıksın :)

    YanıtlaSil
  7. gs: 1 - 1 :atletico

    fb: 2 - 1 :lille

    YanıtlaSil
  8. Koyduğumuz kurallara göre bileti kazanan skoru bilemese de bir maçta beraberliği bilen Burak Ay. İki bilet de ona gidiyor. Burak senden acilen email, adres ve cep tel bilgilerini bekliyorum.

    YanıtlaSil