7 Şubat 2010 Pazar

Herşey Kafamda Yazılı



Öyle değil mi?

1 yorum:

  1. Öyle mi gerçekten?

    Çok yıldızlı bir kadroyu yönetmek çok zordur. Tamam. Lig'de ve Avrupa'da bir sezonda katılınmış olan her kupayı almak çok zordur. O'na da tamam. Takımın müthiş bir stili ve kurulu oyun düzeni var ona da tamam. Ama benim merak ettiğim bu adamı bu kadar başarılı görebileceğimiz başka bir platform oldu mu? Ya da günün birinde Guardiola, başka bir takıma gittiğinde ve başarısız olduğunda kafasında aslında bir şey olmadığını mı göreceğiz.

    Ben Guardiola'nın kesinlikle çok başarılı bir teknik adam olduğunu ıspatladığını düşünmüyorum. Çok şanslı çok iyi bir takımın başında da demiyorum. Sadece bunu bilemeyiz diyorum. Bu yüzden Guardiola'nın bu kadar abartılması bana doğru gelmiyor.

    YanıtlaSil