3 Kasım 2009 Salı

Diyarbakırspor'u Kim Yönetiyor?


Diyarbakırspor Başkanı'nın ligden çekilme ve Galatasaray maçı için sivil toplum örgütleri ve ilin ileri gelenleri ile konuşacağını yazmış ve bunun arkasında ya başkanın kafa karışıklığı ya da hoş olmayan bazı ilişkiler varolabileceğini belirtmiştim.

Diyarbakırspor ve bu bölgeyle empati kurarak yazdığım yazıdan sonra bugün okuduğum haber pek de hoşuma gitmedi. Diyarbakırspor'un Galatasaray maçına çıkacağına sevindim ancak bu açıklamayı Vali'nin yapmış olması ve yönetimin bu konuda belediye başkanına danışması fazlasıyla saçma geldi bana.

Siyaseten bu işin içinde olunması gerektiğini savunan biri olarak bu kararın alınmasında taraflardan birinin karar alma merci diğerinin ise kararı açıklayan merci olmasını kastedmemiştim açıkçası. Galiba bu işe siyasetin girmesi gerektiğini söyleyerek hata yaptım. Çünkü şimdi midem bulandı biraz.

Olması gereken ne idi peki? Bu açıklama yönetimce yapılır ve yaşanan olaylara dikkat çekmek için böyle bir tepkide bulunulduğu anlatılır, sıkıntılar dile getirilir ve çözüm konusunda gerekli organların desteği alındıysa bu topluma mesaj olarak iletilebilirdi.

Diyarbakır Belediye Başkanı Baydemir'in "Çekilmek için çok erken olduğunu düşünüyoruz" ifadesine de gerek kalmazdı. Şimdi kafamdaki ampul soru işareti ile birlikte yanıp sönüyor.

Soru: Diyarbakırspor'u kim yönetiyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder