23 Aralık 2009 Çarşamba

Şenol Güneş Ne Zaman Gider?




Fenerbahçe maçının ertesi sabahı Trabzon'a gittim iş nedeniyle. Her Trabzon'a gidişimde mutlaka taksi şoförleri ile sohbet ederim. Mesela Ersun Yanal'ı onlar gitmeden altı ay önce göndermişlerdi.

Ortaya yemi attım, ne zaman göndereceksiniz Şenol Güneş'i diye. Alem insanlar bu Trabzonlular. Bir tanesi gelmesi hataydı dedi. Bir diğeri altı aya kalmaz, sezon sonunu zor görür, diğeri de Şenol değil önce yönetim gitsin dedi.

Trabzon'a ilk gittiğimde Akçaabat'ta köfte yemeye gittiğimde tatlı ne var demiş, laz böreği cevabı alınca da o nasıl birşey diye sormuştum. Garson "Güzel bişi da" demişti.

O gün bugündür ne deseler şaşırmıyorum.

1 yorum:

  1. Artık sabretmesini öğrenmeli trabzonspor camiası.. yönetim olarak taraftar olarak..

    Bende açıkçası bu soruyu soruyorum kendime acaba ne zaman gider Şenol hoca diye..

    ee alıştır bir kere :)

    YanıtlaSil