2 Haziran 2009 Salı

Herr Daum'un Gelişi Aynıdır: Fenerbahçe


Bild Daum'un Fenerbahçe'ye gideceğini yazmış, zaten basınımızda da günlerdir bu haber dönüp duruyor. Fenerbahçe'nin tercihinin doğruluğu veya yanlışlığına çok girmeyeceğim. Ben Daum'u beğeniyorum ve Fenerbahçe'de en az bir üç yıl daha görev almasını isterim.
Sorun şu: Eğer Daum Fenerbahçe'ye gelirse bu yönetim adına şunun itirafıdır. Yönetim böyle bir hamle ile "Ben yönetim olarak Daum'un gitmesine engel olamayarak hatta ona yol vererek Fenerbahçe'nin son üç yılını heba ettik. Aslında son hafta Denizli'de kaybedilen şampiyonluğa rağmen teknik direktörümüzün arkasında olsak ve onun belirlediği plan ve program dahilinde devam etseydik kalan senelerde de şampiyon olarak ipi göğüsler ve Avrupa'da da önemli yerlere gelebilirdik. Ama malesef bu vizyona sahip olmadığımız için hatamızdan üç yıl sonra dönüyoruz".

Benim anladığım bu. Eğer Daum Fenerbahçe'ye gelirse yönetim bu icraatını nasıl açıklayacak merak ediyorum. En azından şuna eminim ki Aziz Yıldırım üç sene se üç şampiyonluk sözünü Daum ile veriyorsa bu geçen üç yılda sadece bir kez kazanılan lig şampiyonluğuna karşılık Aziz Yıldırım ve yönetiminin camiasına fazladan iki şampiyonluk borcu daha olduğunu gösterir. Çünkü onlara göre eğer Daum gelirse vaadettikleri şampiyonlukları onunla kazanacaklar.
Özetle Daum'un gidişi hataydı, gelişi ise en hafif üslupla söylersek bu hatanın yönetimin yüzüne çarpılması olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder