26 Ağustos 2010 Perşembe

Sergen'den İnciler

Bugün mail adresime bir arkadaşımdan Sergen Yalçın derlemeleri ulaştı. Kaynağını bilmiyorum ya da internette nerede yayınlanmış olduğunu. O yüzden daha önce yayınlayan bir blogger arkadaşımız varsa şimdiden özür dilerim.

Saba Tümer'le Bu Gece'de anlattığı anısı


-Sergen çok hoşlandığı bir kıza mesaj atmak için arkadaşından yardım istemiş.Arkadaşı da ona 'bu dünyada iki kör tanıdım, biri senden başka hiç kimseyi görmeyen ben, diğeri beni hiç görmeyen sen...' diye bir mesaj yazmasını tavsiye etmiş.Sergen de mesajı çok uzun bulunca kısaltıv...ermiş. 'Bu dünyada iki kör tanıdım biri sen,diğeride ben'

Rize maçında 85 metre topu sürüp kaleciyi çalımlayarak attığı golü soran gazetecilere verdiği cevap;

"olur böyle şeyler büyütmeyin"

-------------

Muhabir: çok koşsaydın nasıl bir futbolcu olurdun?

Sergen: çok koşsaydım atlet olurdum, futbolcu değil..!

-------------

Vedat Okyar: "Sergen koşmadığın için çok eleştiriliyorsun, ne diyorsun bu konuda?"

Sergen: "Ya Vedat Abi, ben koşunca yoruluyorum, bunu kimseye anlatamıyorum bir türlü."

-------------

Muhabir: Hiçbir golü kız arkadaşına hediye ettiğin oldu mu?

Sergen: Aynı golü iki farklı kıza hediye ettiğim bile oldu.

-------------

Muhabir: Hasan Şaş için yıldız diyorlar sergen, bu olaya ne diyeceksin ?

Sergen: Hasan Şaş yıldızsa, ben kuyruklu yildizım.

-------------

Muhabir: Sergen yeni sezona baslıyorsunuz kendini nasıl hissediyorsun

Sergen: 2.7 kilo verdim kendimi kuş gibi hissediyorum

-------------
Belçikayla oynanan milli maçtan sonra PLATİNİ kendisi için şunu demiştir. '' ben böyle bir oyuncu görmedim oyuna girdi 10 dakikada bir asist yaptı, bir gol attı, birde kırmızı kart gördü''

-------------
Kadıköy'de oynanıp 2-2 biten fenerbahçe maçı sonrası, maç esnasında bir pozisyon hakkında yorumu;

"Alex'le aynı topu almak için yanyana koşu yaptık, kendimi Carl Lewis gibi hissettim."

-------------
Telegoldeki röportajında şunları söylemiştir:

Sergen: Benim tahminim 40-42 yaşına kadar futbol oynarım,kendimi yorgun hissetmiyorum..

Muhabir: Yorulmuyormusun Sergen?

Sergen: Evet.

Muhabir: Neden?

Sergen: Fazla antreman yapmadıgım için vücudum yıpranmadı

-------------

Basından kaçmak için gay barlara gidiyorum.Müzikleride gayet iyi

-------------

Muhabir: Sergen, Pierre van hooijdonk senden daha iyi frikik atıyor diyorlar, ne diyorsun?

Sergen: O çalışmış yapmış, bizimki allah vergisi.

-------------

Mircea Lucescu'nun deyimiyle:

"Türk futbol tarihinin son 25 yildaki en iyi oyuncusu. Becerisi ile Platini, Maradona ve Zidane seviyesinde diyebilirim. 40 yildir futbolun icindeyim ve boyle futbol yetenegi bulunan oyuncu görmedim

-------------

Muhabir: Sergen chelsea macı için 80.000 dolar bahis oynadıgın söyleniyor ne diyeceksin

Sergen: O kadar büyük oynamasaydım 2 gol atmazdım herhalde

-------------

100. yıldaki Denizlispor maçında üç beş kişiyi seri çalımladıktan sonra kaleciyi de geçmiş ancak açısını kaybettiğinden dolayı ortaya çıkardığı topa hiçbir takım arkadaşı dokunamamıştı. maçtan sonra olaya en yakın beşiktaşlı olan giunti'ye pozisyon hakkındaki düşünceleri sorulduğunda ise italyan oyuncu yorumu koparmıştır:

"Biz de herkes gibi sergen'in yaptığı hareketleri hayranlıkla izledik. o kadar ki topa hareketlenmeyi bile unuttuk!"

-------------

Muhabir: Sergen, Hagi basketbol potasına sırtını dönüp basket atabiliyor ne diyeceksin

Sergen: Bende ayakla atıyorum yani ne olmuş

-------------

O Liverpool'da Fowler'a asist yapmalı, Barcelona'da Guardiola topu kaptığında oyunu kurması için o binlerce maçın kaderini tek başına değiştirecek kudretteki sol ayağa vermeliydi, Cantona golü attığında ilk sarıldığı kişi kendisine ortayı yapan Sergen olmalıydı; ara sıra Maldini'den savunmaya yardım etmediği için fırça yemeli ama yine de Capello'nun kadroyu yazdığı ilk isim olmalıydı..

Serpil Hamdi Tüzün

-------------

Ercan Taner : Şimdi bakıldığında Bosna takımı da can yakabilicek bi takım değil mi Sergen Yalçın?

Sergen Yalçın : Ya tabii ki can yakabilirler de yakcaklarsa da bizim canımızı yakmasınlar.. gitsinler belçika'nın canını yaksınlar..

-------------

Ömer Güvenc ile röportaj yapıyorlar..

ÖG: Sigara içmezsin, alkol almazsın ne anlıyorsun bu gece hayatından?

SY: Yoo ıcıyoruz bazen guzel oluyooor..
ÖG: Yurtdısına gidip cok meshur olabılırdın, neden gitmedin?

SY: Uçak param yoktu gidemedim.

ÖG: Sergen bir kız arkadasın da yok, senin için evde kaldı diyebilirmiyiz?

SY: Diyebiliriz..

-------------

Birgün, Feyyaz ve Metin Sergen'in atina para yatirmişlar, yarişi seyrediyorlar, son saniyeler, Sergen'in ati ile başka bi at fotofinişe geliyor, resim falan bakiliyor ki Sergen'in ati burun farki ile geride kalmiş:

Metin Tekin: Ulan Sergen kulağini uzatsaydin kazanmiştik

Feyyaz Uçar: Ya da Recep burnunu uzatsaydi

-------------

Sergen, bir gazetecinin, ''Fuhuş operasyonunda sizin de adınız geçti. Bu konuda bizi aydınlatır mısınız?'' şeklindeki sorusuna, şu yanıtı verdi:

''Bekar bir insanım. Telefonum bir çok insanda var. Beni herkes arayabiliyor açık açık. Her türlü de konuşabiliyor. O yüzden verilecek bir hesap yok. Bu benim özel hayatım. Beni aramış olabilirler, ben de konuşmuş olabilirim, çok doğal bir şey bu.''

-------------

İlk Fortis Türkiye Kupası'nı aldıklarında kaptan olarak kupayı kaldırmak isteyen Üzülmez'le diyaloğu ;

Üzülmez : Sergen kupayı ben kaldırcam.

Sergen : Bi dergi seni Türkiye'nin en çirkin futbolcusu seçmiş.. Kaldıramazsın!

VE sonuç; kupayı Sergen kaldırır.

-------------

Muhabir: Sergen kız arkadasın seni göbeginden öpmüş ne diyeceksin

Sergen: En kral yerimden öpmüş valla

-------------

Gökhan Keskin: Sergen daha yeni çıkmış,oda arkadaşıyız.Bir yönetici geldi:''Sergen sen salı,çarşamba,perşembe günleri bir yerlerdeymişsin diye bir haber aldık doğru mu bu?

Sergen: Doğru ama eksik.

Yönetici:Anlamadım?

Sergen:Cuma da ordaydım.

3 yorum:

  1. Hahahahaha sonuncu süpermiş :D

    YanıtlaSil
  2. Adamın ağzından her çıkanı yazsalar bir kitap olur bence

    YanıtlaSil
  3. bozzio levin stevens27 Ağustos 2010 07:35

    2 senedir ntvspor'da izliyoruz. bayern münih olayı hariç hiç bu kadar esprili hazırcevap halini görmedik. zaten bir kısmı çok fantastik duruyor yarısı uydurma heralde bunların

    YanıtlaSil