5 Ağustos 2010 Perşembe

Ben İstemiyorum

Eveleyip gevelemeden yazıyorum ben Fenerbahçe'de Kazım'ı istemiyorum. Çünkü Kazım futbol ciddiyetinden uzak ve asla büyüyemeyecek bir çocuk.

Ben Güiza'yı istemiyorum. Kale bomboşken kaçırdığı gollerden dolayı değil, her sene yaptığı binbir dansözlükten ve kişiliğine hiç güvenmediğimden dolayı.

Ben bu takımda her sezon başında yeni bir hoca görmek istemiyorum. Ben hocaya inanıyorum Arogones dahil, iç çamaşırı gibi değiştiriliyor olmalarına inanmıyorum.

Ben bu takımda aptalca ve disiplinsiz şekilde kırmızı kart görülmesini istemiyorum. Emre, Selçuk, diğerleri... Kim bu aptallığa devam edecekse onları da Fenerbahçe'de görmek istemiyorum.

Ben iki sezondur Deivid gibi yatan yabancı futbolcuları bu takımda görmek istemiyorum. Deivid iyidir hoştur ama iki senedir sıfır katkısı vardır bu takıma.

Şampiyonlar Ligi'nde bu takımı izleyemeyeceksem Turkcell Süper Lig'de de hiçbir maçını izlemek istemiyorum. O yüzden Brezilya yeşili, Chelsea mavisi formalar da al mak gelmiyor içimden. Kulübe katkı yapacağım diye avanak yerine konmak istemiyorum.


Ben bu takımı herkesten çok seviyorum ve bu takıma herkesten daha fazla şey verdim deyip taraftarı kahreden bir Başkan görmek istemiyorum. İşin budur, bu takıma çok şey vermek. Eminim o koltuğun onlarca talibi vardır. Ve eminim Fenerbahçe'ye verdiğin kadar Fenerbahçe başkanlığı da sana çok şey vermiştir.

Sorun dün Young Boys'a yenilip elenmek değildir. Sorun bu takımın yürüyecek hali olmaması ve vasat yabancılarla insanların kandırılmasıdır. Sorun Kocaman değildir ama kocamandır çünkü o meşhur kurumsallaşan Fenerbahçe kimliksiz bir takımdır aslında.

Fenerbahçe'yi kimliksizleştirenler bir kez daha düşünmeli acaba gerçekten Fenerbahçe'yi mi seviyorlar yoksa Fenerbahçe'nin başkanlığı bir saplantı haline mi geldi.

Taraftar tek kelime etmez Aykut'a o yüzden şimdi esas belayı Aykut'u takımın başına getirerek aldılar. Ve bu yönetimi götürürse Aykut götürür en sonunda.

Ha unutmadan ne oldu 3 senede 3 şampiyonluk? İlk sezonda lastik patladı, ŞL ön elemesiyle de yokuş aşağı gidiyor kamyon.

3 yorum:

  1. Bugün ben de aynı şeyleri yazdım , sağbekte Bekiri , kurtarıcı olarak Selçuk'u , forvette Gökhan Ünal'ı izlemek istemiyorum ben..
    Özlemle stada gelip of çekmeyi istemiyorum..

    YanıtlaSil
  2. "5 senede 1 şampiyonluk"

    Kıvırtmadan döndürmeden dosdoğru..

    Sözün özü budur..

    Bu adama laf edecekleri Allah taş eder..

    Bu adama laf edilecek, ama o zaman taraftar taş etmese de onu o koltuktan götürecek..

    YanıtlaSil
  3. sabırlı olmak gerek bir gs lı olarak aykuta sabredilirse başarır diye düşünüyorum aklında ki oyun süratli ve tek pas, yapabilir bence ama ipleri eline alması yada yönetimin vermesi gerek tabiki.... yoksa aziz yıldırım ipler bende kalsın ben sana azar azar veririm derse :) olmaz

    YanıtlaSil