24 Ağustos 2010 Salı

Anlayamıyorum

Bir iki yüzlülüğü de yazmadan geçmeyelim. Bugün Alex koşmuyor diyenlere ve dün ki oyun yüzünden Yattara'yı göklere çıkaranlara: Yattara Trabzon için ne yapmıştır ve kaç maç oynamıştır? Trabzonspor Yattara geldiğinden beri her sene iki kupa kaldırıyor, Yattara her sezon 20 gol 15 asistle oynuyor da bizim mi haberimiz yok? Anlayamıyorum...

Yattara'yı oynatan Şenol Güneş bir taktik ustası oluyor ama Alex'i oynatmayan Aykut Kocaman'a da övgüler gidiyor. Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?

6 yorum:

  1. ben şu kadarını söyleyeyim yattara benim gözümde kazım olabilir ancak daha fazlası değil. zaten ne verdiği de ortadadır. şenol güneş'i ben tutarım teknik adam olarak da umarım trabzonlular ilerleyen haftalarda tukaka yapmazlar kendisini

    YanıtlaSil
  2. tamamda haci trabzonlularin bir iddiasi yokki yattara cok kosuyor cok mucadeleci die, onlarin tek iddiasi adamin guzel pas attigi ii dribling yaptigi bazende rakibi bakkala gonderdigi.

    senol gunes? buyuk adam, baska soze gerek yok bu adam icin, galatasarayin basinda gormek istiyorum dersem cokmu hayalperest olurum?

    YanıtlaSil
  3. Birisi çok sinirlenmiş

    YanıtlaSil
  4. Alex isterse istatistigin kralini yapsin 20 gol atip 44 asist yapsin, Lincoln gibi mucadele etmedikten sonra zerre umurumda degil. Kendisini cok seven olabilir ama kusura bakmasin kimsede 2010 yilinda Dunyada kiciyla soluyupta Alex gibi futbol oynayan kac adam var ? Zidane bile kosuyordu , mucadele ediyordu.

    YanıtlaSil
  5. Alex'in koşanı Messi.Benim anlamadığım Alex'i eleştirenlerin çoğu Fenerbahçe yi tutmayanlar.Bugün
    Alex Fenerbahçe'den ayrılsın GS-BJK ve diğer takımlar almak için can atarlar.Yattara konusunda da Armağancığım Kazım'dan farkı yok diyorsun ya ben bunu kaç senedir diyorum.Bu adamlar olsada olur olmasada.

    YanıtlaSil