23 Mart 2010 Salı

Boynuz Kulağı Geçecek mi?

Son bir haftada yani 3 maçta 8 gole imza attı ki ben bir takımın performansını bu kadar domine edebilen başka bir oyuncu hatırlamıyorum.

Arjantinli Eto'o gittikten sonra Barcelona'nın yaşadığı golcü krizine de derman oldu. Uzaktan attı, kafayla attı, rakiplerini ipe dizip vurdu attı. Olmadı yaka paça indirilip penaltı yaptırdı, onu da Zlatan'a ikram etti atsın diye. Korkunç bir performansa ulaşmış durumda Lionel Messi. Onu Maradona ile karşılaştırmak ne derece doğru bilemiyorum çünkü her futbolcuyu kendi dönemi içerisinde değerlendirmek gerekir.

Ancak eğer ışığını ve seyir zevkini mukayese edeceksek Messi Milli Takım'dan hocasını ve tüm dünya futbolunun idolünü geçmek üzere. İhtiyacı olan tek şey bu performansı sürdürmesi ve bir de Dünya Kupası olsa gerek.

2 yorum:

  1. Benim dönemimde izlediklerim arasında Brezilyalı Ronaldo ile birlikte en iyisi..

    YanıtlaSil
  2. İki-üç sene daha bu şekilde oynarsa, benim için Dünyanın gelmiş geçmiş en iyi oyuncusudur.

    YanıtlaSil