24 Ekim 2011 Pazartesi

Six and the City

Manchester City'nindir. Şehrin kırmızı ve mavi yakası arasında hep mavileri sevdim ben. Manchester United'ın Ferguson ile başarıyı yakaladığı yıllarda ben daha başka aşkları onlardan önce edindiğimden olacak hiç sevmedim Manu'yu. Hep süt oğlandı Manu benim için. Manchester'ın tek sahibi de mavilerdi benim gözümde.

Sahada ise hiç öyle olmadı. Taa ki bu hafta sonuna kadar. Sezonun başında Premier Lig'i hangi Manchester takımı kazanacak diye Ada'da Manchester İhtilali başlığıyla yazmıştım.

Esas ihtilal Old Trafford'ta gerçekleşti. Maç 3-0'a gelirken Balotelli'nin ikinci ve Kun'un gollerinde adeta sahada paslaşan bir Barcelona vardı. 80'den sonra maç 3-1'e gelince şuursuzlaşan Manu'ya son on dakikada çok uzun zaman ödeyemeyecekleri bir fatura kesti City. Bize de başlığa dünün en çok beğenilen tweetini taşıamk düştü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder