25 Ekim 2011 Salı

Paranın Ne Önemi Var

Dün Manu'lu arkadaşlardan bolca tepki aldım işyerinde. Kapitalist düzenin yarattığı yeni futbol endüstrisi çarklarına teslim olmamak gerektiği ve gerçek bir futbolseverin City, Chelsea gibi takımları sevemeyeceği yönünde.

Zaten ben City'nin sahiplerini ya da parayla satın alınan futbolu seviyorum demedim ama yıllarca ezilen mavilerin taraftarları için seviniyorum. Çünkü onlar yıllarca forma aşkıyla takımlarından desteklerini hiç eksik etmediler.

Balotelli ve Kun için aynı şey geçerli mi bilemem. Fotograf paraya değil renklere aşığım dese de buna inanmak çok zor. İşin gerçeği City şampiyon olursa bu hiç romantik bir şampiyonluk olmayacak. Ama ben Manchester United'ı sevmiyorum, o yüzden City tarafındayım. Yoksa konu Premier Lig ise benim takımım Arsenal'dir her zaman. En olmadı Liverpool ligi kazansın isterim, ama asla Manchester United'ın kazanmasını istemem. Alex Ferguson'u severim o ayrı, Cantona'yı severim o ayrı ama kırmızı şeytanları hiçbir zaman sevmedim.

Balotelli ve Kun mu? Onları seneye Manchester'ın diğer yakasında görürsem hiç şaşırmam.

3 yorum:

  1. Hocam aynı kafadayız tek sevdigim İngiliz Arsenal

    YanıtlaSil
  2. İngiliz Lgi dah Premier olmadan daha İan Wright , Tony Adams gibi abailerimizden ötürü Ada futbolunda gönlümüzü çalan ve logsuna olna JVC reklamı ile bütünleşen forması ile Arsenal taraftarı olmuştum. o dönemde Ian Rush ,Fowler , Stan Collymore gibi üç klas ayak içimize Liverpool sempatisi ekmeyi başardı lakin gönülde hep Gunners var. Manu benim için sempatik bir takım olamadı.

    YanıtlaSil
  3. Balotelli tükenmez kalemle CİTY yazmış herhalde oraya.beklenir zaten ondan :D.

    YanıtlaSil