27 Eylül 2011 Salı

Tweetball - Futbol Dünyasından Bir Ekran Rezaleti Daha

Futbola ait beş para etmez diyaloglara prim kazandırıyoruz hepimiz. Ben de bu tweetleri koyarak yapıyorum biliyorum ama bir taraftan da yapmadan edemiyorum, içimdekini dökmem lazım. Aylık on binlerce dolar para kazanıyorsunuz, size televizyon ekranında bir yer ayrılıyor ve sizler o yeri bu memleket insanlarının beyinlerinin içine ederek işgal ediyorsunuz. Futbolun içine sizler ediyorsunuz. İzlemedim, izlemeyeceğim de ama malesef youtube'da 15 dakikalık rezillliğinizi gördüm ve içim acıdı. Türkiye Cumhuriyeti'nin en cahil, en iki kelimeyi biraraya getiremeyen, en seviyesiz adamlarını getirip o ekranları emanet etsek bu kadar berbat bir iş çıkaramazlar. Böyle yaparak konuşuluyor musunuz? Konuşuluyorsunuz. Rating alıyor musunuz? Alıyorsunuz. Prim yapıyor musunuz? Yapıyorsunuz. Utanıyor musunuz? Hayır.

cemkucuk55 Cem Küçük

Ahmet Çakar: "Faik sen truva atısin." Faik Işık: "Ahmet sen Truva itisin."

deoaki pucho

ahmet çakarla faik işık program sonrası kapıştılarmı çok merak ediyorum la lise yıllarımı hatırladım ''ÇIKIŞTA BEKLE LAN ERKEKSEN''

futbolmanya armağan özkaynakçı

Faik olabilirsin, Ahmet olabilirsiz, Rasim olabilirsin ama adam olabilir misin?

sustuner serkan üstüner

Beyaz Tv Ahmet Çakar'ı genel yayın yönetmeni yapsın. Programları hazır; iki küfür bir tokat, En fazla bağıran ses

ersinduzen Ersin Düzen

muhtemelen su anda ahmet çakar, faik isik'i beyaz tv binasinda kovaliyor!

banuka banu yelkovan

garip bi durum ama beyaz tv'den baska bir yere zaplayamiyoruz.. sokaktaki kavgayi ayirmadan seyreden adamlar gibi hissediyorum..

ozamankomikti şimdi komik olmadı

Beyaz TV'deki Ve Gol adlı programdaki saçlı sakallı dümbük herif yavşak haliyle güle güle nasıl ayırmayı düşünüyordu acaba bu tartışmayı.

AnilYazar Anıl Yazar

Ahmet Çakar gene sov yapmış.Faik Işık'la kapışmış.Beyaz Tv ekranlarında küfürler hakaretler havada uçuşmuş.Göktuğ Sevinç'li adına üzüldüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder