21 Şubat 2011 Pazartesi

Futbol Keyfine Tükürenler

Futbolu takip eden Türk halkının ve futbol adamlarının büyük bir çoğunluğu maçı neresiyle izliyor anlamıyorum. Cüneyt Çakır maçın önüne geçti, sonucu etkiledi, ciddi hatalar yaptı geyiğidir gidiyor.

Taraflı bir göz olduğumdan acaba ben mi galibiyetin coşkusuyla olanları yanlış değerlendiriyorum diye düşündüm ama sonra kendime geldim. Maç 2-1 Beşiktaş lehine iken de hakem ile ilgili hiçbir reaksiyonum olmadığını farkettim. Oysa ki o dakikaya kadar ağırlıklı olarak Fenerbahçe lehine sonuçlanabilecek penaltı ve kırmızı kart gibi pek çok tartışma konusu var.

O dakikadan sonra da reaksiyonum değişmedi. Ama burada tek tek pozisyon tartışmalarına girmeyeceğim. Çok mükemmel bir maç oldu ve bu maçın ardından hakem kararlarını tartışacak yegane dangalak futbol aklına biz sahibiz toplum olarak. Oysa ortada şöyle bir gerçeklik var: Beşiktaş'ın Fenerbahçe'yi on kişiyle Şükrü Saraçoğlu'nda 4-3 yendiği maç nasıl bir futbolsever açısından keyifli ise bu maçta bir o kadar keyifliydi.

Ama keyif almasını bilene. Onun kılı koptu, bunun tüyünü çektiler yorumlarıyla ahmaklığın dibine vuranlara sözüm yok. Onlar gitsin badmington izlesinler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder