24 Şubat 2011 Perşembe

Ayakta Alkışlıyorum

Geçen günlerde Beşiktaş'ın Fenerbahçe yenilgisi sonrası çıkaracağı ödevler konusunda endişeli olduğumu ve bunun da Beşiktaş'ın hayrına olmadığını yazmıştım. Daha yazının mürekkebi kurumadan, klavyede yazıyoruz ama öyle derler ya, Başkan Demirören'den bir açıklama geldi:

"Ferrari’nin sahada kaldığı süre içerisinde kendisine uygulanan fiziki işkenceye karşı sergilediği performans herkes tarafından alkışlandı. Ama kırmızı kart görünce idama götürüldü”.

Kendimi geri zekalı hissediyorum...O yüzden ayakta alkışlamaya karar  verdim.

1 yorum:

  1. Akli sira futbolcusunu korumaya kalkmis. Kimi koruyup kimi cezalandiracaginin bilincinde degil. Ferrariyi takdir ediyorum(!) Kapasitenin cok ustunde bir para alacaksin, Istanbul gecelerinde eseceksin, antremanlarda calismayacaksin(hatta alkollu geldigine dair iddalar var), buyuk mac stresini kaldiramayip rakibe dirsek atacaksin, cikarken alkislayanlar dahi olacak, baski gormeden, ceza almadan da yanina hepsi kar kalacak. Ciftlik! Bu duruma dusen mi, dusuren mi?

    YanıtlaSil