29 Aralık 2008 Pazartesi

Alex De Soğursa



Geçtiğimiz dönemlerde yazdığım yazılarımda Alex'in Fenerbahçe'den koparılmak istendiğini belirtmiştim. Bugün gelinen noktada Türk vatandaşlığına dahi geçebileceğini söyleyen Alex kendi sitesinden Fenerbahçeli taraftarlara ve futbolseverlere yeni yıl için iyi dileklerini sunarken bakın satır aralarında neler ifade etmiş:
"Geçmişte yaşadıklarımızdan dersler çıkarmalı ve geleceğe bakmalıyız. Ben de şu anda kendi bakış açımdan geleceğe bakıyorum. İnanıyorum ki takım olarak hem ligde hem Türkiye Kupası'nda sonuna kadar mücadele edeceğiz."

"Bununla paralel olarak kendi geleceğimi de düşünmeye başladım. Şu ana kadar dört teklif aldım. Hepsi kaliteli takımlar ve benim futbolumdan istifade etmek isteyen ekipler, bu yönüyle çok sevindim. "

"Diğer taraftan, Fenerbahçe'nin durumunu anlamıyorum. Dört yıldır bu kulübün futbolcusuyum ve sadece dört defa sakatlandım ve hiçbiri de ciddi sakatlıklar değildi. Benim saha içinde ki çalışmam da her zaman iyiydi. Herkese saygı duyuyorum ve herkesin de bana saygı duyduğuna inanıyorum. Ama şu ana kadar kulüple yaptığımız görüşmeler sonrasında bende bazı şüpheler uyandı ve bundan dolayı rahatsız oldum. Hele bir de bunca zaman Fenerbahçe forması giymiş ve kulüp için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışmış olmama rağmen hala bu şüpheleri gideremedim."



Fazla söze gerek yok, Alex bu işten soğumaya başladı. Yönetimin ve Gündelikçi Basın'ın tavrı işleri yokuşa sürmeye başladı. Benim en çok merak ettiğim konu önümüzdeki sezon Alex'siz bir Fenerbahçe için neler yazılacağı...Futbolda dün yoktur lafını da medya söylediği için o gün geldiğinde Alex'in yokluğunun ne kadar önemli olduğunu yazacaklar ama Fenerbahçe için iş işten geçmiş olacak.

1 yorum:

  1. Alex olsam Turkiye'de kalir, FB den aldigimin uzerine son bir sozlesme daha yapar sonrasinda da Amerika'ya gider Galaxy icin ter doker ve hayata baslarim.

    bakalim ne olacak bakalim.

    YanıtlaSil