20 Haziran 2011 Pazartesi

Michael Jordan-Lebron James Karşılaştırması

Önce Aceto'ya girdim oradan da yazının linkine tıklayarak Yiğiter Uluğ'un yazısına. Paylaşmadan edemedim. Efsane olmak kolay değil, önce sağlam bir metabolizma gerekiyor ki hazmedebilesin. Bakın efsane nasıl olunuyor aşağıdaki iki demeç ortaya koyuyor zaten. Daha bir şampiyonluk kazanamayan Lebron kariyeri boyunca Michael Jordan'ın kılı olamaz bana kalırsa...

“Sizler, Chicago kentinin insanları, yaşamınızı kazanmak için bütün gün, son derece zor koşullarda çalışıyorsunuz. Bizim yaptığımız ise, yorucu bir günün sonunda size yalnızca keyifli birkaç saat geçirtebilmek... Chicago’luların bir başka kente gittiklerinde gurur duyabilecekleri bir şeylere sahip olmalarını sağlamak... Bu yüzden bu şampiyonluğu size armağan etmek istiyorum. Bu kupa sizin hakkınız.”
(1997. Michael Jordan’ın kazanılan şampiyonluğu kutlamak için toplanan 200 bin Chicago taraftarına yaptığı konuşmadan)

“Benim kazanmamam için dua edenler şimdi sevinebilirler. Ama yarın sabah uyandıklarında hepsi yine aynı yaşamlara, bugün sahip oldukları aynı kişisel sorunlara geri dönmüş olacaklar. Bense bugünkü gibi yaşamayı sürdüreceğim, ailemle birlikte mutlu hayatıma devam edeceğim.” (2011. Miami Heat’in kaybettiği final serisinden sonra LeBron James’in yapmış olduğu basın toplantısından)
 
 

1 yorum:

  1. Yetenek olarak Michael Jordan dan daha yetenekli basketbolcular gelecektir ama yeteneginin yanında karakter - kazanma hırsı - lider - zeka olarak onun ustune kimse gelemez. O bambaskaydi.

    YanıtlaSil