19 Mart 2009 Perşembe

Maradona'nın Acısı



Maradona ve Riguelme polemiği daha çok uzun sürecek gibi gözüküyor. Riguelme Milli Takıma çağrılmadığı için bir daha Maradona yönetiminde forma giymeyeceğini açıklamıştı.

İşin garip tarafı taraftarlarca Boca tarihinin en iyi oyuncusu seçilen Riguelme'ye yine Boca tribünlerinden destek gelmiş ve Maradona hain ilan edilmişti.

Geçtiğimiz Pazar günü La Bonbonera'da açılan pankartlarla ilgili Maradona da açıklamalarda bulundu:

"Boca tarafından hain ilan edilmek canımı yakıyor. Boca'ya ne verdiğimi çok iyi biliyorum ve Boca'nın da değişmediğimi bilmesini istiyorum. Ben hep bir Boca taraftarı oldum. Milli Takıma da Boca'dan üç futbolcuyu çağırdım. Riguelme'yi neden çağırmadığımı da açıklamaya çalıştım. Ancak bazıları bunu başka yerlere çekmeye gayret gösteriyorlar. Kendi yolumda ilerlemeye devam edeceğim. Tek söyleyebileceğim bu".

Futbolda dün yok, hep bugün var lafını kim söyledi acaba?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder