10 Şubat 2009 Salı

Semih Gitsin Arogones Kalsın


Bir an oturdum ve düşündüm, ben Semih'in yerinde olsaydım ne yapardım. Oynadığım takımın genç! ve müzmin! yedeği olmaya devam eder miydim yoksa şansımı Avrupa'da mı denerdim.

Cevabı çok net, bence Semih bir dakika daha Fenerbahçe'de kalmamalı. Sırtı sıvazlanarak geçen günleri futboluyla fazlasıyla aştı Semih. Fenerbahçe bu adamı kullanamıyorsa, kullanabilecek o kadar takım var ki. Fenerbahçe bu adama değerini veremiyorsa değerini bilecek o kadar camia var ki.

Daum ve Zico'ya kızanlar Arogones için ne düşünüyorlar acaba? Semih Fenerbahçe'den çok Türk futbolu için gerekli olan bir yıldız. Semih Türk futbolundan çok kendisi için önemli olan bir insan. Ve bir insan ne olursa olsun önce kendine gerektiği değeri verebilmeli. Veremediği zaman Fenerbahçe gibi bir takım da onun değerini anlayamıyor.

Bu yüzden Semih gitsin, Fenerbahçe camiası da kaçan balığın ardından ağlasın biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder